صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

دوج جورنی کراس رود 2014 با ظاهری خشن تر

دوج جورنی کراس رود 2014 با ظاهری خشن تر

این دوج جورنی 2014 جدید کراس رود است که امروز و قبل از نمایش رسمی هفته ی بعد آن در نمایشگاه خودروی شیکاگو معرفی شد. جدیدترین محصول خانواده ی جورنی یک مدل کراس اور الهام گرفته شده از خودروهای SUV می باشد که ظاهری خشن تر داشته و طراحی کابین آن بهتر شده است.

2014 Dodge Journey Crossroad

2014 Dodge Journey Crossroad


از نظر طراحی خارجی، کراس رود را می توان با کمک جلو پنجره ی مشکی براق و چراغ های مه شکن، ریل های سقفی از جنس کروم پلاتینیوم، رکاب های منحصر به فرد و طراحی های سپر عقب و جلو، قاب مشکی چراغ های جلو، چراغ های عقب تیره و رینگ های سفارشی مشکی 19 اینچ آلیاژی آن شناسایی کرد.

2014 Dodge Journey Crossroad

2014 Dodge Journey Crossroad


خریدار ها قادر خواهند بود تا یکی از این رنگ های خارجی را انتخاب نمایند: مشکی، نقره ای روشن متالیک، سفید، مسی، آبی کاربنی، خاکستری متالیک، سفید مرواریدی و قرمز.
در بحث طراحی داخلی، دوج می گوید که نکات ویژه ای را به داخل کابین اضافه کرده است، که شامل صندلی های چرمی مشکی با قسمت های اسپرت توری و دوخت خاکستری روشن می باشد و همین نوع روکش برای کنسول مرکزی، پنل های درب ها، دسته دنده و فرمان نیز به کار رفته است.

2014 Dodge Journey Crossroad Interior

2014 Dodge Journey Crossroad Interior


علاوه بر این، نوعی طراحی به رنگ گرافیت مایع بر روی داشبورد، قاب کیلومتر شمار، کنسول مرکزی، دستگیره های درب ها و فرمان به تزئینات خودرو اضافه شده است. این در حالی است که دوج صفحه نمایش لمسی 8.4 اینچی Uconnect، صندلی جلوی برقی و صندلی تاشو ی سرنشین جلو همراه با محفظه ی نگهداری اشیا مخفی در زیر بالشتک صندلی را به عنوان تجهیزات استاندارد این خودرو برای آن در نظر گرفته است.


این خودرو را با یک موتور استاندارد چهار سیلندر 2.4 لیتری با 173 اسب بخار نیرو و 225 نیوتن بر متر گشتاور همراه با یک گیربکس چهار دنده ی اتوماتیک (هنوز از آن ها تولید می کنند!) با مصرفی معادل 9 لیتر در بزرگراه، یا با یک موتور شش سیلندر 3.6 لیتری 283 اسب بخاری که به یک گیربکس شش دنده ی اتوماتیک متصل شده و مصرفی برابر با 9.5 لیتر در بزرگراه دارد، می توان خریداری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد