صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

مدل 2014 رنجروور

مدل 2014 رنجروور اسپرت در گاراژ

هفته پیش بود که لندروور تیزر تبلیغاتی مدل جدید رنجروور خود را منتشر کرد و سرو صدای زیادی به راه انداخت،طولی نکشید که تصاویری غیر رسمی اما واضح این خودرو به بیرون درز کرد،عکس هایی که ابهامات را از دل مردم پاک کرد.البته باید گفت که رسانه ها و پایگاه های خبری این تصاویر را معتبر دانستند.

2014 Range Rover Sport Leaked

2014 Range Rover Sport Leaked

مدت زیادی تا نمایشگاه بین المللی نیویورک نمانده است و انتشار عکس های این خودرو در این زمان حاکی از آن است که رنجروور اسپرت مدل 2014 طبق اعلام قبلی در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

بزرگترین تحول رنجروور سال 2013 با عرضه مدل جدید بود زیرا لندروور زبان طراحی جدید رنجروور را پیدا کرده بود و حالا همان طور که در تصاویر پیداست این مدل از طراحی جدید مدل 2013 اما با تغییرات جزعی بهره می برد.

2014 Range Rover Sport Leaked

2014 Range Rover Sport Leaked

به طور کلی تغییرات این خودرو را می توان در چند جمله خلاصه کرد:چلوپنجره ی جدید کوچکتر،تغییرات اساسی در فرم سپر جلو،ورودی هوای کوچکتر جانبی، و تعبیه ورودی هوا روی کاپوت از تغییرات این خودرو بشمار می روند اما اگر نگاهی به عقب بیاندازیم،بیشترین تغییرات این مدل جدید را می بینیم،چراغ های کوچک،اسپویلر سقفی و سپر جدید اسپرت از ویژکی های این خودروی بیابانی است تا ظاهر خودرو حدالمکان متمایز تر از مدل قدیمی شود.
اگر منتظر مشخصات فنی این خودرو هستید باید تا باز شدن درب های نمایشگاه نیوروک صبر کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد