صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

میتسوبیشی اوتلندر

آخرین بازمانده ی باشکوه  {ویدئو}

نمایشگاه لس آنجلس: میتسوبیشی که در بازار آمریکا شدیدا از سوی رقبا تحت فشار است، هنوز تسلیم نشده و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس هم از اوت لندر جدید و مدل اسپرت آن رونمایی کرد.

2014 Mitsubishi Outlander


در ابتدا باید اوت لندر 2014 را با طراحی تکامل یافته و نه انقلابی آن شامل سپر، جلوپنجره باریک، چراغهای جلوی شیب دار و چراغهای عقب با طلق شفاف و اسپویلر درب عقب بشناسیم.

ابتدایی ترین مدل اوت لندر یعنی ES از امکاناتی نظیر تهویه مطبوع و سیستم صوتی با شش بلندگو بهره می گیرد. یک مدل بالاتر یعنی ES از روکش چرم طبیعی روی فرمان، گرم کن صندلیهای جلو، دوربین دید عقب و سیستم صوتی فوق العاده با نمایشگر لمسی 6 اینچی بهره می برد. بالاترین مدل با کد GT از چراغهای HID جلو، سنسور باران و تریم چوب کابین استفاده می کند.

  

در زیر کاپوت با دو موتور ممکن است روبرو شوید. اولین موتور چهار سیلندر و 2.4 لیتری بوده و قادر به تولید 166 اسب بخار نیرو و 219 نیوتن متر گشتاور است. در حالیکه موتور دوم شش سیلندر 3 لیتری بوده و 224 اسب بخار قدرت و 291 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. موتور چهار سیلندر به یک گیربکس با ضریب متغیر CVT و مدل شش سیلندر به یک گیربکس شش سرعته خودکار متصل و چرخهای جلو را به حرکت در می آورند. انتقال نیرو به همه چرخها یا گزینه دو دیفرانسیل نیز بصورت اختیاری است.از سوی دیگر در سالروز 30 امین سال حضور میتسوبیشی در بازار شمال آمریکا، یک نمونه منحصر بفرد و اسپرت از اوت لندر هم رونمایی شد. تغییرات داخلی و خارجی این مدل محدود می باشند اما می توان سپر، گلگیرهای برجسته، رینگهای آلیاژی و روکشهای رم مشکی یا خاکستری را از جمله این ویژگیها بر شمرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد