صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

پورشه کاین توربو S 2013 [ویدئو]

پورشه کاین توربو S 2013 [ویدئو]

دومین نسل خانواده پورشه کاین هم اکنون عضو جدیدی به خود می بیند؛ خودرویی که قدرتمندترین کاین تاریخ است: کاین توربو S . . .

2013 Porsche Cayenne Turbo S

در زیر کاپوت توربوS همان پیشرانه حجیم و قدرتمند مدل های توربو قرار گرفته که با تغییر برنامه ریزی ECU، افزایش فشار توربوها و افزایش حجم هوای ورودی به آن این موتور 4.8 لیتری V8 می تواند 550 اسب بخار قدرت به همراه 750 نیوتن متر گشتاور تولید کند که اگرچه نسبت به پانامرا توربو به ترتیب 50 اسب بخار و 50 نیوتن متر بیشتر است اما نسبت به پانامرا توربوS قدرت آن 10 اسب بخار بیشتر ولی گشتاورش 50 نیوتن متر کمتر است.

شتاب صفرتاصد این خودرو 4.5 ثانیه (0.2 ثانیه سریع تر از کاین توربو) و حداکثر سرعتش به بیش از 283 کیلومتر برساعت (5.0 واحد بیشتر از کاین توربو) می رسد. مصرف سوخت این خودرو نیز در سیکل ترکیبی 11.5 لیتر اعلام شده است.

پورشه بر روی کاین توربوS هم اکنون سیستم های مانند Active Suspension Management  که در کنار سیستم تعلیق بادی خودرو کار می کند، Dynamic Chassis Control که با ثابت نگه داشتن ارتفاع تعلیق بر روی هر چهار چرخ منجر به عبور پایدار و ایمن در پیچ ها می شود و همچنین سیستم قفل الکترونیکی دیفرانسیل به همراه سیستم Torque Vectoring Plus که وظیفه تقسیم گشتاور میان چرخ ها را برعهده دارد، ازجمله امکانات استاندارد این خودرو خواهند بود.

استفاده از رنگ مشکی براق در ورودی هوای جلو، لنز چرغ ها و همچنین قسمت پایینی آینه بغل ها به همراه رینگ های 21 اینچی آلومینیومی که پیش از این در مدل های 911 توربو نیز بکار می رفت از دیگر مشخصه های کاین توربوS خواهند بود.

فروش این خودرو از ژانویه 2012 در انگلستان و آلمان آغاز خواهد شد که قیمت پایه ای آن در این دو بازار به ترتیب 107,460 پوند (حدود 172,000 دلار) و 151,702 یورو (حدود 196,000 دلار) خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد